janneketozambia.reismee.nl

Zondag

Reacties

Reacties

Peter

Zonder woorden

Mariella

Wat gaaf allemaal. Je ziet er goed uit, staat je goed die neushoorns.

Patries

Gaaf zeg!

Natalie

Wat leuk om al die verhalen van je te lezen. Geniet ervan!!

Maaike

Wauw, super gaaf. Wat een indrukken. Je schrijft leuk, dus ik verheug me erop om je verhalen te lezen.

Patrick

Wat een prachtige verhalen Janneke: het is net of ik daar zelf nu rondloop. Ongelofelijk veel indrukken, ervaringen en mooie ontmoetingen: prachtig. Geniet ervan! Liefs, Patrick

Janneke

Herken je zeker ook wel wat van Patrick?

Patrick

Zeker herkenbaar ja! Alleen beleef jij het nu nog zoveel intenser en dichterbij. Jouw verhalen stralen heerlijke warmte en vrolijkheid uit, kunnen we hier nu goed gebruiken in het grijze november. Veel plezier op safari: zou fantastisch zijn om olifanten kudde tegen te komen. X Patrick

mama

Indrukwekkend, die prachtige grote olifanten, en zo dichtbij!
Dat is onvergetelijk. Zo veel moois, ook die indrukwekkende zonsondergang.
Geniet van de laatste dagen en tot gauw.

Marjolein

Wauw Janneke wat gaaf! Super om al die dieren van zo dichtbij zien. Geniet nog van je laatste dagen daar, neem wat van de warmte (letterlijk en figuurlijk), mentaliteit en het genieten mee naar Nederland. Het lijkt me heerlijk om dat voort te zetten in je dagelijks leven hier. Moet kunnen, denk je niet?
Groetjes, Marjolein

Janneke

Marjolein, zucht, ik hoor dat het daar 2 graden Is!! Dat is een challenge! Maar in mijn hart neem ik het zeker mee

Carla

Janneke wat weer een prachtige foto’s van die prachtige koppies. Ze zullen je missen. Leuk hè dat les geven, het gaat je verdraaid goed af,geen idee om van beroep te veranderen in nl ? Lange vakanties!!!Protesten in den Haag......nee doe toch maar niet. De winter is hier begonnen met veel kou en wind. Ook wel weer gezellig hoor. Kachel hoog,lekker wijntje enz.enz. Lieverd geniet nog van je laatste dag.

Janneke

Ja Carla, het is inderdaad wel eens langskomen in mijn hoofd, om in nl iets anders te gaan doen. Deze ervaring zal zeker wel op een bepaalde manier een indruk achterlaten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active