janneketozambia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook nieuwe verhalen en foto's vinden. Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janneke

Reacties

Reacties

Nicole

Hoi Janneke,

Hartstikke leuk dat je jouw ervaringen op deze manier wilt delen ik ga graag virtueel met je mee op reis!
Ik wens je alvast een hele goede reis met heel veel mooie ervaringen en je zult vast veel mensen raken en voor dezen en genen veel kunnen betekenen.
Ik ben nieuwsgierig en leef met je mee!!

Lieve groetjes Nicole

Maaike

Zo gaaf en zo stoer. Je bent een topper.

Janneke Mes

dank je!!!

Mariella

Ik ga je graag volgen. En hele mooie reis gewenst!

Gusta Mes

Afrika, wat een interessant en mooi project. Het was je hartenwens om nog eens, hoe dan ook, naar Afrika te gaan. Ik heb bewondering voor je ondernemingskracht om dit dan door te zitten.
Het zal zeker een mooie ervaring zijn en ik ben benieuwd naar wat je in Zambia zult meemaken.
En wij maken het op deze manier ook een beetje mee. Goede reis!
Mama

Hans Mes

Er zal wel wat veranderd zijn sinds je vorige reis vorige eeuw. Toen ging het met de tamtam en nu met de pingping. Ik kijk er naar uit wat je te vertellen hebt en wat je daar zult zien.
Ik zag een filmpje op internet van een vliegtocht over de Zambezi en de watervallen. Aan te bevelen als je er tijd voor hebt. Geniet van alles, maar vooral van de bevolking.
Dus een heel goede reis en beleving.
Papa

Carla

Lieve Janneke ik wens je een schitterende tijd toe.
Geniet ervan, het is zo voorbij.
Schrijf veel, voor later een mooie herinnering.
Goeie reis.
Carla en Roel.

Carla

Lieve Janneke
Heb Silke net gebeld voor betere uitleg hoe ik jouw verhalen kon vinden.
Ben er nu achter, gezellig gesprek met Silke.
Wel bijzonder waar je nu bent en wat je tegenkomt.
Even uit de Hollandse sleur.
En leuk om met kinderen te werken.
Groetjes doei. Carla

Gerdie

Ha Janneke,

Mooi om te lezen dat het Afrikavirus volop bij je in actie is! Je verhalen zijn heel beeldend geschreven en ik kan makkelijk meereizen met jou en je kinderen!. Heel leuk en ik zie je zo voor me met een koffer met knutselspullen door het mulle zand lopend, al denkende wat je ermee gaat doen. Fijn om te improviseren en daar dan zoveel voldoening uit te halen!
Geniet rustig verder.
Ben benieuwd naar het volgende verhaal

Carla

Dit moet wel erg spannend geweest zijn voor iedereen. Wat een mooie foto’s, de ondergaande zon, lekker hapje, olifanten, apen, wat een belevenis. Leuk groepje trouwens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active