janneketozambia.reismee.nl

Ik weet dat

Ik wel lange verhalen kan schrijven, maar ja, zo ben ik. Als ik eenmaal op gang ben... Maar vandaag niet zo heel veel nieuws te vertellen. Vandaag een test op school. Dan zie dat er nog veel werk gedaan moet worden. Voor mij de laatste week hier. Dus ik ga dat allemaal niet meer meemaken. Ik vind het hier fantastisch, maar ik zal ook wel weer blij zijn om naar huis te gaan. Mijn mensen weer om me heen. Vandaag heb ik mijn heuptasje even niet in het oog gehad, ik had het liggen in een speciale ruimte voor de teachers. Geld eruit. Niet veel, zoveel neem ik niet mee, maar voel me toch wel gepakt. Nou ja, nog beter opletten dus. En dit is de enige vervelende ervaring met de mensen van hier. Morgen weer aan de creatieve slag met onze klas. Ik heb een andere vrijwilliger gevraagd om mee te doen, een hele enthousiaste Pakistaanse jongen uit Canada. Hopelijk kan hij het projectje na mij een beetje hoog houden. Ik heb in ieder geval een mooie box gekocht om alle spullen in te doen. Morgen met de taxi ophalen. Maandag met het hoofd van de school overleggen hoe verder. Nu slapen! Hopelijk tot de wekker om 7 uur. (6 uur voor jullie)

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active