janneketozambia.reismee.nl

zambia 2022

na vier jaar ga ik opnieuw naar zambia, naar de school waar ik toen assisteerde. Nu met Ellen en met een nieuw doel extra; geven van knutsellessen. We hebben de afgelopen jaren hier naartoe gewerkt; stichting opgericht, website gemaakt, leskaarten gemaakt, knutselmateriaal aangeschaft. Dankzij de vele donaties die we al hebben gehad hebben we armslag om ook daar materiaal te kopen. We hebben op dit moment al een order lopen voor de 50 schorten die we laten maken. Ben benieuwd hoe we er over twee maanden op terugkijken en welke plannen we verder kunnen gaan maken. Over drie weken dus weer het vliegtuig in. Ik zie dat mijn mailinglist nog in stand is na vier jaar. superleuk als jullie weer een beetje met me mee willen reizen.

Reacties

Reacties

Suzanne

We reizen graag weer met je mee!

Carola

Leuk om je belevenissen te volgen, supermooi doel!

Marjolein

Natuurlijk reis ik weer met je mee!!!

Peter

Ik ga met jullie meegenieten, mooi initiatief en mooi vooruitzicht!!

kootje van beek

Hè wat fijn je bent weer in Zambia?

Annemarie

Keistoer! Leuk dat ik mee mag (lezen).

Carla

Het is bijna zover Janneke, wat zal ik weer genieten van jouw verhalen.

Gertie

Super dat je weer naar Zambia gaat. Nu met jullie eigen knutselproject. Succes en ik reis graag een beetje mee.

Hanneke

Heel leuk om je creatieve reis weer te volgen!

Corine

Super van jullie. Graag lees ik weer jullie verhalen. ? met jullie knutselproject

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active