janneketozambia.reismee.nl

Laatste week

Nu in het guesthouse. Vandaag weinig gedaan dan wachten op mijn pick-up, die niet kwam, dus zelf maar taxi geregeld. Ik heb afscheid genomen van mama shonga en ben nu in het guesthouse, waar de andere vrijwilligers zijn. Ik ben de enige boven de 25 jaar, voelt wel vreemd. Gelukkig hebben ze dit oudje op een kamer alleen gezet, hoef dus niet op een stapelbed met vier anderen, das mooi, beetje privacy. De meesten spreken vanuit hun eigen land Engels, en dat kan ik natuurlijk verstaan maar het is wel vermoeiend, die verschillende dialecten. Engels, new zealand, Canada, Australië, Amerika, Singapore. Morgen mijn laatste week op school. Heb er wel zin in om er weer met de klas aan de slag te gaan. Ik ben snipverkouden, van al die koppies die dichtbij me waren de afgelopen weken. Dus nu naar bed.

keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active