janneketozambia.reismee.nl

Onverwachte vriendelijkheden

Reacties

Reacties

Kootje

Die vriendelijkheid& behulpzaamheid van de plaatselijke bevolking is hartverwarmend! Veel plezier nog Janneke?

Gerry

Wat een mooie verhalen het leven daar gaat als een film aan mij voorbij!
Geniet van je laatste dagen Janneke!

Margreet

Weer een prachtig verhaal! dat alles samen doen.. kunnen wij wat van leren. Wat een leuke foto's weer.
Echt genieten van wat jij allemaal meemaakt en dat met ons deelt.
Geniet er nog van Janneke! Groetjes!!

Carla

Ik denk dat je vast een beetje heimwee gaat krijgen als je weer in het Brabantse bent. Ik ben jaloers op je ik had best meegewild. Het komt allemaal zo aandoenlijk over. Ga nog maar de laatste dagen intens genieten Janneke.

Johan Aben

Nog een keer dank, dat je deze heel erg mooie ervaringen zo met ons deelt, Janneke.
Heerlijk om te lezen

Janneke

Leuk, jullie reacties! Ik voel me ook echt bevoorrecht dat dit allemaal in mijn schoot geworpen wordt. Heel puur. De basismottos zijn zo anders.

Nicole

Heerlijk al die vriendelijkheid en behulpzaam, het spat uit je verhalen! Zuig alles maar heerlijk in op dat worden geweldige herinneringen!

Patricia

Je bent daar echt op je plaats volgens mij! Dat wordt nog lastig om hier weer te wennen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active