janneketozambia.reismee.nl

Ik

Prachtige kapsels maken ze hier soms

Reacties

Reacties

Peter

Dat is een hoop werk lijkt me?

Nicole

Hartstikke mooi, volgens mij erg veel werk maar dan heb je ook wat

JannekeJl

Het is uren werk

Carla

Vannacht om 3.04 uur kwam je laatste berichtje bij mij binnen. I Pad lag naast me op nachtkastje. Gelezen. Wat een vreemde medische gewaarwording voor jou zeg en wat een geduld moet je hebben. Arme kindertjes. Groetjes.

Janneke

Oei, dus ik maakte je wakker Carla? Ik ben hier standaard elke nacht wel een uur wakker. Ik ga ook erg vroeg naar bed.
Ja, geduld en improvisatievermogen is noodzakelijk hier. Dan kom je een heel eind.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active