janneketozambia.reismee.nl

Laatste vrijdag

Maar maandag en dinsdag ga ik nog wel naar de school, dus nog geen afscheid. Vandaag een metalen kist gehaald en daarin de spullen voor de artclub gedaan. Kan ik mijn eigen koffer weer gebruiken voor de terug reis (souvenirs). De artclub was een succes en ook andere vrijwilligers waren in de buurt en die vonden het ook heel leuk, dus het wordt in ieder geval voor de komende weken voortgezet. Ik zal de kist nog even vullen voor ik wegga, veel hoeft dat niet te kosten, alleen een beetje alertheid. We begonnen vandaag met 20 kinderen maar uiteindelijk hadden we er 44! Veel te veel eigenlijk maar ik had hulp. Daarna hadden we geen puf meer voor de homeworkclub, dus zijn we gaan lopen naar de stad, waar we een biertje hebben gedronken en een butternutsoup gegeten. Nooit van gehoord, maar het was heerlijk! Een keertje redelijk vroeg genoeg thuis om eens een keer een boek te lezen. De rest is allemaal uit gegaan maar iedereen boven de 50 bleef thuis (ik dus) want morgen vroeg op voor...de safari in Botswana!! Eindelijk hoop ik olifanten te zien! Overnachting in de bush in een (luxe) tent.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active