janneketozambia.reismee.nl

Laatste homeworkclub

Vandaag leuke les gehad, met een paar kinderen wiskunde nog eens goed uitgelegd en het kwam binnen. Met mijn zelfgemaakt kubusje en baksteen uitgelegd hoe je oppervlakte en omtrek uitrekent. Zo leuk om te zien, hoe ze daar dan lol in hebben dat ze het eindelijk snappen. Want al de afgelopen weken is dit punt van aandacht geweest. Daarna heerlijk weer soepje gegeten in de stad. En toen weer naar de homeworkclub. Dat was mijn laatste. Samen gedanst, was heel leuk. Heb ik wel gemist, mis muziek en trommels hier. Ik ben een ritme met de pen op een tafel gaan slaan en er ging meteen een kind meedoen, en een ander kind dansen. Erg leuk. Wat een ritmegevoel hebben zij! Bij het uitdelen van ballonnen was het chaos. Ze moesten in een rij staan maar gaan doodleuk weer achteraan staan in de hoop dat die muzungu geen onderscheid kan zien in die koppies. Kan ik wel, maar van de 100 ballonnen ben ik er 100 kwijt, terwijl er 50 kinderen waren. Dus ik kan dat niet. Haha

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active